Renovate Europe

Pred kratkim se je v Bruslju uspešno odvil dogodek REDay 2016, ki se ga je udeležil tudi Slovenski gradbeni grozd.

2. decembra v Ljubljani organiziramo podoben dogodek “REDay 2016 Slovenija”.

Dogodek je brezplačen, obvezna pa je prijava.

Kampanja Renovate Europe je politično komunikacijska kampanja, ki je bila ustanovljena leta 2011. Slovenski gradbeni grozd – GIZ se je kampanji kot nacionalni podporni partner pridružil v začetku leta 2014. V okviru kampanje skupaj sodelujejo podjetja in združenja podjetij, ki so prepričana v velike koristi za gospodarstvo in družbo, ki jih nudi zmanjšanje porabe energije v obstoječih stavbah v EU.

Kampanja se zavzema za ambicioznejše cilje prenove:

  1. Zmanjšati porabo energije stavbnega fonda EU za 80% do leta 2050, kar pomeni izboljšanje energetskih karakteristik stavb na nivo SNES (skoraj nič energijskih stavb).
  2. Ta cilj bo lahko dosežen, če se predvidena stopnja prenov EU stavbnega fonda, ki je trenutno 1%, poveča na 3% do leta 2020 (torej vsako leto nekaj večji obseg prenov) in potem vzdržuje stopnja 3% do leta 2050.
  3. Zagotoviti je potrebno tudi, da bodo prenove celostne (tako imenovane »globoke prenove«), ki bodo upoštevale vse stroškovno učinkovite možnosti. Takšne prenove omogočajo večji varčevalni potencial od prenov po trenutno veljavnih standardov.
  4. Da bi to lahko dosegli, kampanja spodbuja oblikovanje in izvajanje učinkovitega in dolgoročnega političnega in pravnega okvira za doseganje prej omenjenih glavnih ciljev kampanje.

Kampanja trenutno podpira 35 partnerskih podjetij in združenj, ki so aktivno vključena v delo kampanje. Na nacionalnem nivoju jo podpira 13 nacionalnih partnerjev iz 13 držav, članic EU.

http://renovate-europe.eu/wp-content/uploads/2016/10/2016_14-10_06_REDay2016..pdf

vabilo-k-udelezbi-na-dogodku-reday-2016-slovenija

 

Show Buttons
Hide Buttons