Zanimiva tematika, objavljena pred enim letom v časopisu Delo:

“Če so podjetja prešibka ali premajhna, se lahko povezujejo v različne oblike poslovnega mreženja (na primer grozde), da tako ustvarijo kritično maso, dosegajo sinergijo in se uspešno uveljavljajo na trgu. V severni Italiji deluje 240 grozdov. Najbolj znan je lesarski grozd, ki združuje 780 lesnih podjetij. Usklajuje razvoj, izvaja oblikovalske natečaje z najboljšimi oblikovalci z vsega sveta, prireja sejme in uspešno deluje. Vprašanje je, zakaj v Sloveniji nimamo več tako uspešnih grozdov? Odgovor je zagotovo večplasten, vendar predvsem zato, ker je za tako delovanje potrebno, da imajo podjetja ustrezne kadrovske kapacitete – inženirje in sposoben menedžment z jasno vizijo, da so veliko bolj samoiniciativna in aktivna in da znajo določiti svoja prioritetna področja. K sreči imamo tudi pri nas kakšen primer dobre prakse, ki kaže, da se da tudi v naših razmerah delati drugače; na primer avtomobilski grozd.”

Preberite celoten članek.



Show Buttons
Hide Buttons